Sunday, March 6, 2011

another ordinary day.....

Yuhuuu... helo.hello.. kengkawan..
gheee...
ni baru 2nd entry for this year...
hermm.. sebenarnyer haku terlupa dah pasal blog nih..gheee...
+ bz.. bz year lagik ek..hermmm.. biiler la nak stabil nih?...
bila time ujung minggu macam nih baru leh nak bersantai.. walau dalam kepala masih tak leh lapang n lupakan kejer yg berlambak2...biler nak abis ontah.. buat pun tidak..wahhahaha..
hermm... apa yg korang2 semua buat di hujung minggu ni ek?.khususnyer ari nih?..
haku masih duk melepak di umah.. cuba buat kejer.. tapi tak buat2...kuikuikui..
duk tgh webcam ngan anak2 buah haku kat kg.. huhuhu.. rindu sangat kat dia urg semua...
dah nak masuk 3 bulan tak jumpa dia urg...waaaaaaaaa....dah makin besar semuanya..
selalunya.. bila rindukan dia urg haku tgk video yg haku amik masa bersama dia urg cuti skull lepas..terasa macam haku masih dokong dia urg..huhuhu.. windu..windu.....
ini lah perasaan haku yg jauh diperantauan....
sedang haku menaip entry ni pun air mata haku bergelinangan... tak mampu tuk bendung perasaan rindu pada mereka semua...tak puas walaupun bleh tgk dia urg kat lam cam..
tak bleh nak peluk dia urg.. nak cium dia urg.. usik dia urg...
hukhukhuk....(T_T).....anak buah haku yg berusia 1 bulan masa haku dokong dia.. kini dah besar... haku masih boleh merasa yg dia di pangkuan haku...haku belai dia.. haku usik dia.. haku buat dia menagis..huhuhu.. kini .. waaaaaaaaaa... haku hanya mampu tgk jer...
tak sabarnyer haku nak pulang.....huhuhu...

2 comments:

  1. dia teringat ko kot beb.. rindu maybe? apapun, be strong my fren..tak salah kalau ko ingatkan org yg pernah hadir dlm hidup kita...just doakan je lar kesihatan dia..

    ReplyDelete
  2. Ema.. ko komen entry mana nih?.. gheee...
    yup.. aku mmg terkezut giler...tak pernah aku mimpikan dia.. mimpi laks macam tu...huhuhu... rasa bahagia lam mimpi tuh.. smpai la waktu aku dah tersedar.. aku masih boleh rasa...Ontah la...mungkinkah dia merindui aku?...atau sudah lama aku berkubur dari ingatan dia?.. hermm... hanya dia dan Allah sajer yg tau... dalam usaha aku melepaskan dia dari hidup aku... tetiba jer mimpi tu hadir...(T_T)...

    ReplyDelete