Friday, February 27, 2009

Bertukar Colour..huhuhu...

Adus la... penat yang tak terhingga... selama 4 hari aku berbakti pada atlit2 skulah kat daerah Bintulu ni (MSSD) dari 24/2 to 27/22/09..huhuh...Selama 4 hari jugak aku kener tercacak berdiri kat tepi balapan dengan dua bendera di tangan...bendera putih ngan bendera kuning... dari pagi hingga ler petang menahan terik mentari yang membakar kulit2ku dengan rakus sekali...apakan dayaku... kerna tugas aku terpaksa menahan kesengsaraan itu...huhuhu.. nasib baik la aku tak pengsan cam bebudaks lepas berlari tuh..cian haku tgk dia urg...tapikan rupa haku dah cam badut pun ada...waaaaaaaaaa... dah bertukar colour...selama ni dah ler kelabu asap jer.. bertambah ler berkilat...huhuhu...

D sini ku postkan beberapa gambow sepanjang kejohanan olahraga berlangsung....



*antara pingat yang di tawarkan tuk tahun ni. *Cikgi2 skulah kamek... *Atlet2 zon kidurong - ramai darik skulah kamek...depa bab larii memang suka benow.. *Haku ngan Mar.. pepagi sebelum acara bermula..fresh lagi ler.. *Hari kedua-beli topi besow beb..panas yg amat..huhuhu..cam nak g kebun jerk..kekeke
*Haku ngan Mar...muka kamek dah macam badut..huhuhu...

Banyak jugak perkara2 lucu yg berlaku...hahaha... adaka murid skulah menengah duk tanya haku... dari skulah mana?..wakakaka.. aku tau ler haku ni cenonet(ni kata2 buah ati aku) jerk..sama saiz ngan dia urg... kureng acam boi betui bebudaks nie...tapikan terasa cam muda balik jerk..wahahahahaha... coz depa semua duk tertanya2 sama ada aku nie cikgu skulah ker murid skulah menengah...skali ngan cikgu2 skulah len duk tanyer umur haku..kehehe.. bagi women age is secret..tul ker?...entah ler.. kalu aku cakap betuikan urg kater haku tipu..so lebih baik aku kater..suker ati korang ler nak kater berapa pun..huhuhu...cian kat urg cam hakukan..

No comments:

Post a Comment