Thursday, March 5, 2009

Tergolek dot....

Hehehe... 2 ari aku tak online... line kener blog jap..kekeke...
lambat bayor bil...biaso ler..terlupa...byk benda yg menyesakkan pikiran haku...

Ni aku nak citer peristiwa yang takkan aku lupakan yang terjadi pada hari selasa lepas....pepagi buta lagik haku ngan house2mate aku terkedek2 ke sekolah....sambil menjinjing beg2 yg berat itew....huhuhu...aku dengan bangganyer melangkah menuju ke sekolah dengan kasut yg baru dibeli..... ku aturkan langkahku satu persatu di belakang sahabatku ina...
menuruni tangga rumah...merentasi longkang yang sempit itu...sampailah kami ke bangunan
pertama menuju ke bangunan utama... ketika menuruni tangga yang hanya beberapa anak tangga itu tetiba... zrup....haku tergelincir smpai ker bawah.. waaaaaa.... sakit oooo... aduhai kasut baru ku... awat ler ko telah memalukan haku di pagi2 buta itu..huhuhu...
Aku agak bernasib baik kerana dilindungi oleh Cikgi Ina yang berada dihadapan haku... bebudak tak sempat nampak.. kalu tak..isk... mana haku nak nyorokkan muka haku yg comel ini..kekekek...(perasan sendrik ler plaks..)
Kesan darik tergolek dot kat tangga itu.. habis lebam dan luka di lutut haku..huhuhu...

Itu ler akibatnyer kalu berjalan kepala duk pikir tang len..huhuhu...

Ini ler kasut haku yang tak membawa tuah tuk haku...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment