Saturday, January 31, 2009

Lawatan ke Hospital...

Ermm.. belum terlambat tuk ucapkan Happy Chinese New Year kepada rakan2 yg menyambutnya... Wa..beshhnyer cuti 1 minggu yahooo.....


Tapikan... masa cuti nie aku ngan housemate kener duk ulang alik ke hospital...tapi.. bukan aku yg sakit.. kehehe.. Housemate haku.. cian dia... ari khamis lepas dia kener minor operation kat tgan dia... Sedei plak haku tgk dia... ye lahkan.. memasing duk jauh dari keluarga.. kalaulah aku yg kena macam dia..huhuhu... ada ker urg nak take care aku?.. ada ker urg nak
datang melawat haku?... huhuhu... aku laks yg sedei lebih2... hehehe... maklumlah haku dah kener homesick... Aku nie memang sensitip skit... kehehe...Masa nilah baru bleh kenal kawan yg boleh sama2 susah atau kawan yang hanya ada biler kiter senang... Nilai persahabatan yg seusai setahun jagung... namun Alhamdulillah... kami serumah nie nampaknya semua boleh diharapkan... Tidak silap aku memilih rakan seperjuangan yg mengerti erti susah senang bersama... Syukur kepada Yang Maha Agung...

Housemate- duk menunggu kat depan bilik bedah..
Lepas operation... luka kat tpk tgn jerk tapi bungkus smpai siku..hahaha


Masa ni jugak aku jadik driver.. hahaha... cam2 jenis kenderaan aku bawak.. seb baik tak bawak hilux wahahahha... Syukur gaks aku bleh drive... kalu tak susah gaks kiter urg nak ulang alik ke hospital... memandangkan kereta aku duk kat semenanjung lagi..so, terpaksa la kami tebalkan muka tuk meminjam keter cikgu2 lama kat sini.. Alhamdulillah juga mereka semua mengerti kesulitan kami dan sedia membantu... kami beruntung ditempatkan di Sekolah ni...coz, Guru2 di sini semuanya suka tolong menolong.....

No comments:

Post a Comment